KKK


Hea klient!

Autot rentides tekib ikka erinevaid küsimusi, oleme kirja pannud levinumad küsimused ja vastused.

 

  • Rendin auto aga kuidas ma autouksed lahti saan?
    Vastus: Palun vaata telefonis SMS-sõnumit, milles on nn autovõtmed.

 

  • Kas auto peab tagastama samasse kliendipunkti, kust sõitu alustati?
    Vastus: Ei pea, auto võib tagastada kõikidesse punktidesse samas linnas.
    Rendipunktid ja vabad autod leiab siit aadressilt: ⤵️ https://rent.elmorent.ee

 

  • Mida küsivad meilt lapsevanemad kõige enam? Kas meie autodel on laste toolidele ISOFIX-kinnitused?
    Vastus: Jah, kõik autod on varustatud ISOFIX-kinnitustega.

 

  • Kus saab Tallinnas tasuta parkida?
    Vastus: ELMO Rent elektriautodega on TASUTA parkimine Kesklinna tsoonis ning samuti kõikides ELMO Rent rendipunktides.
    Südalinn, Vanalinn ning eraparklad on tasulised.
    Tartus on tasuta parkimine tsoonides A ja B ning Pärnus saab tasuta parkida üle linna.
    Täpse parkimisinfo leiab siit: https://www.parkimine.ee/Parkimisinfo/tallinn

 

  • Jõudsid valitud autoni, telefoni tuleb SMS-sõnum, milles on nn autovõtmed, avad uksed, istud autosse, käivitad auto, paned muusika mängima, kõik on lihtsalt suurepärane! … aga auto ei liigu paigast!???
    Kuidas “käsipiduri” maha saab, kui seda isegi kuskil näha ei ole?
    Vastus: Nissan Leaf 2017 ja 2018 autodel on jalaga lülitatav seisupidur, mis asub vasaku jala toe kohal. Vajutades jalaga pedaali peale, tuleb pidur maha.

 

  • Kliendid kiidavad, et meie autod on mõnusalt vaiksed, muusikasüsteem kõlab suurepäraselt ja vestlused reisijatega on palju mugavamad, sest salongis ei ole müra.
    Aga enne sõitma hakkamist tekib järgmine küsimus, sest autos on nii vaikne…
    Kuidas ma tean, et auto käib?
    Vastus: Auto armatuurlaual süttib roheline automärk või osadel mudelitel tekst “Ready”.

 

  • Kas välisriigi juhilubadega saab kasutajaks registreerida?
    Vastus: Muidugi saab! Registreerimisel tuleb läbida Veriff isikutuvastus. Isikukoodi asemel kasuta dokumendi numbrit.
    Vajadusel küsi julgelt nõu ELMO Rent klienditoelt telefonil +372 527 2626

 

  • Kas rahaline arvestus on ainult sõitmise aja eest?
    Vastus: Ei, aega arvestatakse alates esimesest ukse avamise kõnest kuni teenuse lõpetamise kõneni. Rahaline arvestus on rendisessiooni eest + kilomeetri tasu. Esimesed 3 minutit on tasuta, et jõuaksid auto olukorraga tutvuda.

 

  • Kas pean auto tagastamisel laadima panema?
    Vastus: Alati ei pea ja alati pole see lihtsalt võimalik. Laadimispunkt ei ole ELMO Rendi tagastuspunkt vaid laadimispunkt on siiski elektrisõidukite “tankla” ja nendes laevad kõik elektrisõidukid. Kui auto aku on üle 50% täis, siis laadima ei pea panema, sel juhul ära pargi EnefitVolt laadimisjaama ette. Kui aku on aga vähem kui 50% laadimisjaam on vaba, siis võimalusel tuleb auto laadima panna. Aitäh!

 

  • Kuidas autot laadima panna ja laadimine lõpetada?
    Vastus: Nissan Leafi puhul kasuta EnefitVolt kiiraadimisjaamas Chademo otsikut ja teiste autode puhul CCS otsikut. Renault, Volkswagen ja Škoda laevad autost leitava Type 2 juhtmega AC pistikust. Kõikides EnefitWolt jaamades pead laadimise aktiveerimiseks kasutama plastikkaarti mille leiad autost.

    1. ühenda juhe autoga
    2. viibuta EnefitVolt kaarti
    3. vajuta START nuppu mis on vastava juhtme juures.
    4. Kui auto on alustanud edukalt laadimist, siis näed Nissanil armatuuril esiklaasi taga vilkumas siniseid tulesid, Zoe värvikoodid on märgitud auto laadimisluugile ja laadimisportaal vahetab vastavalt tegevusele värvi, VW-l ja Skoda-l muutuvad samuti värvid laadimisportaalis, laadimist märgistab roheline tuli.

 

  • Laadimise lõpetamine:
    Kui autol on aku täis, siis laadimine lõpeb automaatselt ja vabastab pistiku. Saad selle lihtsalt vastavale nupule vajutades vabastada.
    Kui auto veel laeb, siis juhet lahti ühendada ei saa, selleks pead:

    1. Viibuta EnefitVolt kaarti laadijale
    2. vajuta juhtme juurest STOP nuppu
    3. peale vastavate värvikoodide muutumist vabastab auto juhtme. Kui juhe või laadimisluuk on ikka kinni, siis tueb veelkord avada uksi kas puldist, juhi uksel olevatest nuppudest või roolist vasakul olevast tankla märgiga nupust
    4. NB! Kaasa tuleb võtta AC laadijasse sobiv Type 2 juhe, mis kuulub auto komplekti. Kui oled selle juhtme maha jätnud, siis järgmist laadimist ei saa teha!!!

 

  • Kui kiiresti saavad erinevad mudelid laetud erinevates laadijates?
    Vastus: Auto laadimisaeg oleneb auto aku suurusest ja palju autos on akujääki.
    Mida väiksem on aku, seda kiiremini laeb, samas on sõiduulatus ka väiksem.
    Tühja aku puhul:
    Chademo kiirlaadija (Nissan leaf) 40 minutit kuni 1 tund
    CCS laadijas 40 minutit kuni 1 tund
    AC laadijas 2-4 tundi
    Kodulaadijas 8-12 tundi (võib ka rohkem aega kuluda).

 

  • Kus asuvad uutele Euroopa päritolu autodele sobilikud kiirlaadijad?
    Vastus: Euroopa autodele sobivad EnefiVolt CCS otikuga laadijad asuvad
    Tallinnas:
    Ülemiste keskuse maa-alune parkla
    Arsenali keskuse parkla
    Sadamas D-terminali lähedal Lootsi 11 ( Overalli maja)
    Mauruse maja Mustamäe teel
    Vabaduse platsi maa-alune parkla (tasuline)
    Tartus:
    Kvartali keskuse P2 parkla

 

  • Kui enne rendi alustamist näen autol mõlki või auto väga määrdunud, mida peab tegema?
    Vastus: Palun tee foto ja saada see info@elmorent.ee

 

  • Ma registreerisin ennast kliendiks aga ei saa enam sisse logida.
    Vastus: Palun logi sisse isikukoodi ja parooliga. Me ei kasuta logimisel e-posti aadressi.

 

  • Ma logisin ennast sisse ja rentisin kodulehelt auto.
    Miks ma ei saa auto uksi avada?
    Vastus: Oled oma telefoninumbri valesti sisestanud. Sisestamise formaat on 372555555
    Õnnestunud rentimise puhul peab alati saabuma SMS auto numbri ja võtmetega.

 

  • Miks mulle ei ole tulnud peale renti arvet?
    Vastus: Tõenäoliselt ei ole sa renti lõpetanud ja oled ainult sulgenud uksed. Õnnestunud rendi lõpetamise järgi tuleb sulle SMS teavitusega, et rendisessioon on lõpetatud. Peale seda tuleb mõne aja jooksul ka arve ja sooritatakse makse sinu pangakontolt.

 

  • Miks ma saan teate, et olen mitteaktiivne või mul on juba aktiivne rendisessioon?
    Vastus: Mitteaktiivne oled sel juhul, kui sul on mõni tasumata arve. Aktiivne sessioon tähendab, et sa oled juba mõne auto rentinud ja kahte autot sa rentida ei saa.
    Teavituse mõte on igal juhul see, et ühel või teisel põhjusel sa rentida ei saa.